luni, 8 martie 2021

Nu vreau / I don't want

Eu nu vreau să te îndrăgosteşti de mine, vreau ca Tu să te îndrăgosteşti de Tine

Nu vreau ca tu să mă iubeşti pe mine, vreau ca Tu să te iubeşti necondiţionat

Şi nu vreau să fi a mea, vreau ca Tu să fi a Ta

Să-ţi recunoşti esenţa: eşti un spirit celest aflat în avatar uman

Eu nu vreau să-mi fi o iubită fidelă, vreau să ajungi să fi iubire pură

Nu vreau să fi femeia mea, vreau ca tu să fi lumină înaltă

Şi nu vreau să vi la mine, vreau ca Tu să te întorci în Tine

Dar vreau ca tu să fi în stare să iubeşti şi să te iubeşti, indiferent de prezenţa sau absenţa mea

Eu nu vreau nimic de la tine, vreau totul de la Mine însumi

Nu vreau ca tu să mă alini, vreau ca tu să rămâi în mine, chiar şi când te îndepărtezi

Şi nu vreau să te cuceresc, vreau să te eliberez de iluziile mele şi ale tale

Eu nu vreau să te judec, să te controlez sau să te schimb, vreau ca Tu să fi singura sursă care mă inspiră să te iubesc

Exact aşa cum Eşti!


I don't want you to fall in love with me, I want You to fall in love with You

I don't want you to love me, I want You to love You unconditionally

And I don't want you to be mine, I want You to be Yours

Recognize your essence: you are a celestial spirit in the human avatar

I don't want you to be my faithful lover, I want you to be pure love

I don't want you to be my woman, I want you to be pure light

And I don't want you to come to me, I want You to return to You

But I want you to be able to love and to love yourself, regardless of my presence or my absence

I don't want anything from you, I want everything from Myself

I don't want you to soothe me, I want you to stay in me, even when you walk away

And I don't want to conquer you, I want to free you from my and your illusions

I don't want to judge you, control you or change you, I want you to be the only source that inspires me to love you

Just the way You Are!

Niciun comentariu:

Florentis