miercuri, 28 octombrie 2020

10

 


Eu sunt 10.

Aceasta este vibraţia mea.

M-am născut în data de 28, 2+8=10…

 

Mama e 10.

E şi vibraţia ei.

Ea s-a născut în 30.07, 3+0+0+7=10...

 

Tata e 10.

E şi vibraţia lui.

El s-a născut în 16.03, 1+6+0+3=10…

 

Karma noastră are şi un alt aspect... de control:

- fiecare dintre noi are o zodie de foc, cu ascendent în apă, iar perechea sa e invers, zodie de apă cu ascedent în foc;

- mama mea e Leu, tata Peşti;

- eu Leu, ea Peşti...

 

Ea e 10?

Nu, acum ea nu e 10. Şi oricât de mult aş vrea să fie, pur şi simplu acum nu e 10.

Dacă oamenii nu sunt aşezaţi pe aceeaşi vibraţie, nu pot conlucra la adevăratul său potenţial. Ştii cum e când orice ai face, progresezi foarte lent sau stagnezi, oricât de mult ţi-ai dori să nu fie aşa? Eu, tu, nu putem schimba planul deja asumat.

 

Dacă eşti pe un drum greşit, vei înţelege. Dacă eşti pe un drum bun, vei înţelege. Dumnezeu îţi aduce bolovani tot mai mari pe el, pe drumul greşit. În loc să te superi, mulţumeşte-i, te forţează să te trezeşti. Dacă eşti pe un drum bun, vei simţi asta prin ghidaje.

 

28.10.2020 este o zi plina de vibraţia aceasta. 2+8=10, 10=10, 20+20=4*10.

Am primit anumite ghidaje, deloc întâmplător în această zi, despre anumite lucruri.

Las aici câteva repere pentru cei care aveţi nevoie de ele, veţi rezona imediat cei care aveţi nevoie de acestea:

 

Blessing of Virgin Mary, Negative Energy Cleansing, Miraculous Medal:


Blessing of Archangel Michael, Cleanse of the Negative Energy, 1111Hz, 888Hz, 528Hz, 4096 Hz:


Removing Reptilians, Demons, Ghosts, Attachments and more:


God's Physical Healing with Archangel Raphael Meditation:


Archangel Raphael Healing the Mind Body and Soul Guided Meditation:


Archangel Michael - Energy Cord Cutting Meditation:

Niciun comentariu:

Florentis