vineri, 2 aprilie 2021

Trecutul m-a prăbuşit / The past collapsed me

 [Povestea aceasta nu e a mea, ea e a ta, în fond eu sunt tu, iar tu eşti cu adevărat capabil(ă) să-ţi împlineşti visele] –


Trecutul m-a prăbuşit, dar în căderea mea am prins aripi...

Şi mi-am ţesut visele aşa cum nu a mai făcut-o nimeni altcineva:


„Eu, sunt atât de sătul de tot ce ai făcut

Atât de obosit, să-mi petrec viața mereu pe fugă

Pentru că tu, m-ai dărâmat și m-ai lăsat sfâșiat

Știam că vei răsuci un cuțit în inima mea

 

Nu însemni nimic până la urmă

Poți să mă vezi ridicându-mi din nou privirea,

Nu însemni nimic până la urmă

Aveam nevoie de cineva care să-mi fie prieten

 

Te caut la telefon, dar tu niciodată nu suni înapoi

Va fi așa pentru totdeauna

Sunt mereu sub atacul tău

Niciodată nu va fi mai bine?

 

Noi, am jurat că nu ne vom lua niciodată la revedere

La final, am stat singur în casă și am plâns

Eu, te resping ca pe o zi fără soare

Dar cred că aşa ești cu adevărat...”

 

(MagSonics feat. Jonna Hjalmarsson - Nothing At All)

 

/

 

[This story is not mine, it is yours, after all I am you, and you are able to fulfill your dreams] -


The past collapsed me, but in my fall my wings grew...

And I weaved my dreams like no one else has:

 

“I, I am so sick of everything that you've done

So tired, of always spending my life on the run

'Cause you, you teared me down and left me teared apart

I knew, that you would put a knife inside my heart

 

You're nothing at all

Can you see me open my eyes again,

You're nothing at all

What I needed was someone to be my friend

 

I call your phone but you're never calling back

It will be like this forever

I am always under your attack

Will it never get better?

 

We, we swore that we would never say goodbye

In the end, I sat alone at home and I cried

I, I hate you like a day without sunshine

But I guess, that you are really…”

 

(MagSonics feat. Jonna Hjalmarsson - Nothing At All)

Niciun comentariu:

Florentis