vineri, 2 iulie 2021

Dragă om



Dragă om, 

Între milioane de stele, galaxii și planete,

esti aici, chiar acum și ai posibilitatea să înţelegi, să râzi, să plângi, să iubești, să trăiești.

Nu tot ceea ce e în Univers are această şansă și nici măcar eu, creatorul tău.

Nu te-am putut crea ca ființă perfectă, dar ți-am dat suflet și conștiință, te-am făcut o ființă liberă. Uneori eşti poate mult mai mult decât mine. Eşti imens! În tine e sămânţa mea, tot ceea ce eu sunt. Sunt aici ca să te ajut să-ți îndeplinești visele.

Dar va trebui să fii conștient de ceea ce îmi ceri: ceea ce semeni, îţi voi da!

Energia ta, ceea ce emiţi, e oglinda a ceea ce se v-a întoarce la tine de o sută de ori mai mult.

Vreau să îți ofer câteva sugestii. Nu sunt comenzi, dar dacă asculți, vei înţelege că sunt cuvintele unui tată pentru fiul său, din dragoste:

Iubește mult și întotdeauna, dar amintește-ți că iubirea nu este despre posesie, ci despre apreciere, admirație, împărtășire și asumare. Amintește-ți că pentru a iubi alte ființe trebuie mai întâi să te iubești, așa cum ești. Dă drumul la ură, nedreptate, rasism, materialism. Hrănește-ți sufletul cu artă, cu muzică, cu tot ceea ce simţi că te înalţă. Mănâncă în fiecare zi ceea ce îți place, ieși și cunoaște lumea, călătorește și îndrăgostește-te de tot ce vezi. Amintește-ți că ești parte din mine la fel cum fac parte și eu din tine! Dacă îți hrănești sufletul, îl vei hrăni și pe al meu, și vom atinge acel mare echilibru. Te vei întoarce în mine, Acasă, uriaş, şi odată cu tine voi creşte şi eu!

Dragă om, vei cădea de multe ori și vei crede că te-am doborât, dar ar trebui să înțelegi că asta se întâmplă pentru ca să te ridici mult mai puternic. Mă vei face mândru de tine! Te vei umple de lacrimi și durere în nenumerate rânduri, dar amintește-ți că la sfârșitul acelui mare întuneric va fi întotdeauna o mare lumină pentru tine. Eu voi fi în ea şi vom fi împreună! De-a lungul vieții tale, unii dintre oamenii dragi ție vor pleca, dar nu îți fă griji, amintește-ți că totul are un scop, moartea sau îndepărtarea nu este decât aparentă. Ei sunt una cu Universul, aceeași energie pe care o trăieşti în fiecare zi.

Dragă om, nu ești niciodată singur. Când cazi jos, nu uita că sunt aici, te văd și te simt. Ar fi foarte dificil să-i dau o formă fizică a întregii mele ființe, dar ți-am dat bucăți din sămânţa mea, ți-am dat pe cer semne care te însoţesc, ți-am oferit flori care îţi mişcă sufletul, ți-am oferit o natură perfectă, care e ca şi mama ta. Trebuie să ai grijă de ea, să o iubești și să o respecți, să înveți de la ea pentru că îţi arată calea.

Nu am făcut religiile și nici ideologiile care acționează complet în opusul meu, separând oamenii și ierarhizându-i. Am creat ființe libere. Ești liber să-mi dai forma dorită. Poți să-mi spui Dumnezeu, Divinitate, Univers, Sine Profund, sau pur și simplu poţi să nu mă cauţi.

Este foarte complicat să îți dezvălui secretele, istoria creației și scopul meu, mintea ta din acest corp în care eşti acum este prea condensată şi nu va cuprinde ceea ce vreau să îţi arăt. Dar dacă vrei, vei simţi cu inima, dincolo de tot ceea ce îţi închipui că eşti. 

Te rog, lasă-ți amprenta în această extraordinară poveste a tot ceea ce suntem! Amintește-ți că fiecare acțiune pe care o faci cu inima va avea ecouri în toată Creația!

Niciun comentariu:

Florentis