vineri, 6 noiembrie 2020

Bomb Creator


“I keep my soul

From anger and pain

I open my eyes

Visions I can't forget from the world we create

 

I'm a bomb creator

I'm fighting and I don't know why

I live always will survive

I'm a bomb creator

I'm fighting and I don't know why

I live always will survive

 

I open my eyes

Over again

I keep my soul (From the world...)

I open my eyes

Over again

I keep my soul

I open my eyes

I know I can find in me a better world

 

Form the world

That we create

 

I'm a bomb creator

I'm fighting…”

 

(Yahel Sherman - Bomb Creator)

 

 

„Îmi păstrez sufletul

Din furie și durere

Deschid ochii

Viziuni pe care nu le pot uita din lumea pe care o creăm

 

Sunt un creator de bombe

Mă lupt și nu știu de ce

Trăiesc întotdeauna pentru a supraviețui

Sunt un creator de bombe

Mă lupt și nu știu de ce

Trăiesc întotdeauna pentru a supraviețui

 

Deschid ochii

Din nou

Îmi păstrez sufletul (Din lume ...)

Deschid ochii

Din nou

Îmi păstrez sufletul

Deschid ochii

Știu că pot găsi în mine o lume mai bună

 

Formează lumea

Aceea care o creăm

 

Sunt un creator de bombe

Mă lupt...


(Yahel Sherman - Bomb Creator)

Niciun comentariu:

Florentis